måndag 16 november 2009

Hemlagad Pizza och nytt pulsband




I lördags blev vi sugna på Pizza. Det är ju ingen mat vi äter varje dag men typ 1 gång var annan månad. Så vi lagade hemlagad Pizza med tomatsås, kalkon, räkor, champinjoner, och lite ost. Det var smarrigt värre. Och idag fick man springa bort kalorierna, brände totalt 1148 kcal.

Idag ringde Emma från Runners store och berättade att mitt nya pulsband kommit. Hade strul med kontakten och min puls var ibland uppe i 208 slag och till slut fick jag ingen puls alls. Men nu har bandet kommit så jag kan springa på med normal puls =)

När jag var på väg till Runners store upptäckte jag en stor yacht i Norra hamnen. Snack om en stor rackare, undrar vad en sådan kostar? Den heter "Queen of Sheba".

1 kommentar:

  1. Gahh blev hungrig när jag såg den pizzan... fin ny blogg förresten!

    SvaraRadera