onsdag 6 juli 2011

Försiktig träning

Just nu är det ganska lugn träning för min del. Foten är fortfarande inte 100% så jag tränar ca. varannan dag just nu. det blir mellan 5-10km åt gången. Ingen direkt kvalitè utan mer genomblödning i lugnt tempo. Hoppas kunna stegra träningen lite i slutet på veckan för att ha en chans att kunna springa Malmö halvmarathon utan känningar och skaplig sommarform. Häromdagen var jag och frugan i Pålsjöskog för att promenera och ta lite bilder. Här en balansövning på en stor sten =)

3 kommentarer:

  1. Alla sätt är bra utom de dåliga :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken balans!! ;)
    Hoppas foten blir bättre snart. Kör på Adam!!

    SvaraRadera
  3. Thomas - hmm, tror jag hittade ett dåligt sätt bara för bildens skull =)

    Magnus - Ja, den stenen var svårbalanserad =) på bättringsvägen tror jag ;-)

    SvaraRadera