söndag 1 januari 2012

Trelleborgs klassikern 2011 avklarad

Daniel, Mats & jag efter målgången i Sylvesterloppet - Trelleborg

Daniel och jag har just fullbordat Trelleborgs klassikern , även 58 anda klarade av bedriften =)

2011 avslutades med en tävling i Trelleborg, (Sylvesterloppet). Året som gått var helt okay träningsmässigt med 1755km sprungna. Under veckan som gått har jag känt att kroppen har varit lite seg med känningar i höger fot och vad samt i vänster ljumske. Ville ändå genomföra loppet då tävlingen ingick i Trelleborgs klassikern där även Sydkustloppet - 21,1km och Trelleborgsloppet - 10km ingick.

På gårdagens tävling sprang jag just under 5min fart och det kändes helt okay i kroppen iaf.
Distans: 6,92 km
Tid: 0:33:45
Snitt: 4:53 min/km
Snittpuls / maxpuls: 174 / 178

Nu är det 2012 och målet i år är att springa minst 1800km.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar