onsdag 25 april 2012

Träningen flyter på bra nu

Okay dags att uppdatera bloggen lite. Löpträningen har funkat fint sedan Berlin halvmara som gick av stapeln den 1 april. Jag har snittat ca. 40km i veckan uppdelat på 4 pass. 1-2 kvalitetspass med intervaller eller fartlek. och 2-3 distanspass. Har även lagt in ett långpass varannan vecka på söndagar. Ikväll kör jag 10km på en beräknd tid runt 50-53min beroende på hur kroppen känns. Sen blir det vila imorgon och ett lugnare intervallpass på fredag, (6-7km). På Söndag väntar det sista långpasset innan Springtime (5maj) och Göteborgsvarvet den 12 maj. Jag och min löparkompis Dennis ska springa 20km är det tänkt, 15km lite lugnare och avslutar med tröskel sista 5km. Ikväll är det åter Champions L.. hoppas på att Bayern tar sig till final..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar