måndag 8 februari 2010

Tillbaka i träning


Då var man igång och tränade igen efter katastrof dagen som man helst helt vill glömma. Igår körde jag lite spinning och lite rehab i form av div. övningar som jag fått av en sjukgymnast för drygt 3 år sedan då jag smällde av baksidan och var helt bort från träning i 4 månader. Denna gången ska det inte vara så farligt då jag klarade av att jogga i 3 km idag utan att det gjorde märkvärdigt ont. Kände mest att baksidan var stel och stramade lite med det gjorde inte direkt ont. Efter detta körde jag Olympisk rörlighet och det kändes lite mer när man gick ner djupt för att nudda tårna med raka ben. Men det är bara att härda ut och fortsätta stretcha och få ordentlig genomblödning i musklerna. Körde även lite säte, baksida och framsida lår med div. vikter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar