måndag 1 november 2010

Fågelskit i håret!!!

Dagen började inget vidare... efter att ha perkerat bilen och smått gått mot affären hände det som inte får hända. Jag kände plötsligt att något swischade förbi mitt öra och det plaskade till. Hade lasermannen siktat på mig och fyrat av?? nä, det var en JÄVLA fiskmås som lagt av en salva från en lyktstople över mitt huvud. Argggg! Jag som brukar kolla så dem inte sitter på de jäkla stolparna, men inte idag =(
Ringde frugan på jobbet då jag redan hade släppt av henne tidigare och berättade vad som hänt. Blev bara att hoppa in i bilen och åka hem och duscha.

Plockade ihop lite kläder som jag inte använder längre och letade upp de hemlösa för att donera dessa. De blev naturligtvis överlyckliga nu när det börjar bli kallare ute.

Idag är det vila och bara jobb som gäller. Men imorgon ska jag köra lite kortare distanspass och på torsdag kör vi lite 90 sek intervaller med 20 sek vila a la Sverigespringer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar