tisdag 9 november 2010

2 timmar på gymmet idag

Idag tog jag bilen till gymmet då man var rätt seg i kroppen efter att ha jobbat hela dagen igår och när jag väl kom hem tvättade jag bilen och bytte till vinterdäck då SMHI lovade 2 dm snö och storm. Var klar strax innan 2200 med det. Och inte FAn kom det någon snö =( men men nu är det iaf gjort.

Började med att värma upp i 15 min med lätt löpning och körde lite intervaller på det. 4x2 min i 12km/h, 2x1 min i 14km/h 1x1min i 15km/h. Joggade ner i 5 min.

Därefter körde jag olympisk rörlighet. För att göra det lite svårare gjorde jag detta på en uppochner vänd bosuboll. Körde även lite olika hopp mellan två bosubollar. I sidled, fram och tillbaka, och rotation med brett imellan.

Sedan körde jag axlarna tills det riktigt brände i musklerna.

Avslutade med nerjogg och stretching. Gött pass =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar