söndag 24 april 2011

Jobbig dröm

Hade en konstig dröm inatt. Jag drömde att jag sprang en tävling och att jag hade gått ut rätt hårt. Rätt som det är kommer världens nedförsbacke som är grusad, där liksom glider jag ner på skorsulan med en jädrans fart, typ 1,40 fart =) sedan börjar jag springa och jag bara flyter fram med lätta snabba steg. Rätt som det är så stannar jag upp för att leta rätt på funktionärer för att hitta vilken väg vi ska löpa. De har nämligen inte markerat var vi ska springa. När jag väl kommer på rätt spår igen efter ca. halva loppet märker jag att jag glömt att hämta ut nummerlappen och chippet. Då vaknar jag och kan andas ut.... sicken dröm ;-)

4 kommentarer:

  1. Hehe,, Du borde låta någon kunnig tyda den!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ojoj. En drömtydare lär snart få en ny kund... :-)

    SvaraRadera
  3. Haha ja vilken dröm... :P Skönt att vakna då ja!

    SvaraRadera
  4. Thomas - Vet inte om jag törs kontakta någon sådan person =)

    Hempa - Nja, tror jag sparar dem pengarna till anmälningsavgiften till ett annat lopp. Hoppas jag inte glömmer chippet och nummerlappen bara ;-)

    Emilia - Ja, gött att vakna utan löparskor, ha ha

    SvaraRadera