lördag 23 april 2011

Julafton på påskafton

På vägen hem efter ölen



Nya skorna



Idag är det påskafton och vi jobbar 11-15 idag. Men innan vi öppnade upp ringde löplabbet och meddelade att min strumpor kommit. Jag drog genast iväg och hämtade dessa då jag behöver många strumpor när jag springer 4-6 dagar i veckan. På vägen från löplabbet gick jag förbi RS och hittade ett par Salomon S-LAB2 XT WINGS som var nersatta med 50%. Och kan ni tänka er att dem hade min storlek =) Jag slog till direkt då jag spanat på dessa i över ett år. Löparskor kan man aldrig ha för många av.

Igår skulle jag sprungit ett tröskelpass men gick ut lite väl hårt och det var enormt varmt mitt på dagen så det blev 1000:ar istället. Fick hyfsad fart på benen och passet kändes rätt bra för att vara påsk. Senare på dagan gick jag och frugan på en långpromenad på ca. 10km. Efter halva promenaden blev det vätske station i Norra hamnen med två öl =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar