fredag 22 april 2011

I am back!

Hej igen, då var jag tillbaka på banan igen efter både motgångar och framgångar. Har känt mig lite sliten ett tag, sovit dåligt och har haft lite svårt att andas. Men de senaste dagarna har det vänt. Känner mig piggare och löpningen känns lättare.

Har inte bloggat på en drygt en vecka då jag har sattsat på företaget med en facebook sida och en del marknadsföring. Hade t.ex en annons i Metro Skåne i går. Har även jobbat på flitigt i affären och igår kom vi hem först kl. 20:00.

Då stack jag ut på ett sent distanspass och löpningen kändes avslappnad och med lätta ben. 10km med en snittfart på 5,02.

I eftermiddag ska jag ut på ett härligt tröskelpass på 8km. Ska försöka ligga någonstans runt 4,45 tempo.

Men nu ska vi ut och övningsköra med frugan. Ha en god fortsättning på Påskhelgen så hörs vi snart igen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar