tisdag 15 maj 2012

Vilken KÄNSLA =)

Idag kom mina nya skor med posten. Det är dem senaste från Brooks (Pure Connect). Jag tog mig ut på mitt första löppass efter Katastrof loppet på Göteborgsvarvet.. kort om det så var det tvärstopp efter bara 9km.. kom nätt och jämt i mål för att jag hade ingen lust att bryta och kom i mål på 2.14..
Kroppen var helt död helt enkelt.
Men idag hämtade jag ut min skor som kom från USA.. 650kr mot 1300 i Sverige. Rätt okay eller hur?
Jag skulle ta det lungt idag, men jag hade en sådan härlig känsla i dem nya skorna att benen bara rullade på. Okay, jag stannade till ibland för att inte köra på för hårt..
Tidigare idag var jag på Stattenas vårdcentral då jag bytt från Bergas då det hade usel service.. På Stattena fick jag komma in och ta Blodsocker prov och blodtryck. Båda resultaten var helt perfekt utan minsta frågetecken. Men den 31:a maj ska jag in för fler prover som colestrol och blodvärden. Men jag kunde träna på som vanligt.. HIMLA GÖTT att får höra detta efter hur det kändes på GV. Förmodligen bara stress i kroppen som orsakade den dåliga känslan i Lördags.. Nu kör vi på igen. Men denna vecka blir rätt lugn träningsmässigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar