måndag 25 januari 2010

Segt på gymmet idag

Idag var det rätt segt på gymmet då jag körde ett pass med smärtor i nacken/ryggen av att ha sovit fel, eller rättare sagt legat fel. Har nackspärr och vaknar varje gång jag rör mig på natten. Hoppas det går över snart så jag kan köra fullt igen.

Idag började jag mätt lätt jogging i 2 km och Olympisk rörlighet därefter. Sedan blev det ett ryggpass och nacken kändes okay tills jag blev kall. Körde lite bål som avslutning. Blev ett relativt lätt pass idag. Hoppas på att det känns bättre imorgon och att spikskorna kommer så jag kan träna lite starter ur blocken till kvällen. Ska nog ändå köra ett gympass på morgonen. Men sedan blir det nog lite vila tills tävlingen på lördag. Schemat är inte det bästa med lång väntan mellan grenarna. 60m - 15:15. Längd - 18:30. Kula 19:30.

1 kommentar:

  1. Vad kul med ytterligare en Skåneblogg om friidrott! Lycka till i helgen, vi är också på plats och tävlar :)

    SvaraRadera