söndag 10 januari 2010

Spänst, 60m och kula


Idag körde jag spänst med hopp över häckar och gång. Körde sedan 3x4x60m med 6 min serievila. Kändes riktigt bra och det känns att styrketräningen ger resultat. Ska bli kul och se vad man får för tid på tävlingen i Malmö den 30 jan. Körde även lite kulträning med bakåt och framåtkast. Men jag var rätt sliten efter övrig träning så kulan kändes väldigt tung idag. Får börja med kulstötningen på nästa pass. Ska samträna med en äldre veteranare nästa Söndag.

1 kommentar:

  1. Kul att löpningen känns bra! Men mindre kul(a) tt inte kulan går lika bra... ;) Men det kommer ska du se.
    Häftigt med riktig tävling den 30 januari. Skulle önska att jag hade en distans som man kunde vara en medaljkandidat i.... Men jag får hålla på dig!

    SvaraRadera