tisdag 13 april 2010

10x200m backe

Blir galen på den här bloggen. Hade skrivit ner en massa och allt försvann. Well well, har kört 15min uppvärmning följt av 10 x200m backe i 5 graders lutning med 50 sekunders gångvila imellan. Fart på intervallerna 4.07min/km. Kändes relativt bra i benen efter 3 dagars löpning men vågade inte köra snabbare då jag kört ett sent kvällspass igår. Joggade ner 15 min. Det blev totalt 7,4km, puls: 155/170. Körde även 30 min bröst i gymmet och lite bål. Imorgon blir det 45 min prattempo för att varva ner lite.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att det bara var lite text och siffror som försvann... Allt annat du byggt upp finns väl kvar? :)

    SvaraRadera
  2. Janne: Nä, det var bara lite text och nuffror! Men bra irriterad blev man =( När kommer du till Skåne och springer då? Broloppet? Eller varför inte Springtime? Springtime går fortfarande att anmäla sig till (sista dag 18 april).

    SvaraRadera