fredag 15 juni 2012

Åter dags för Malmömilen

Imorgon är det åter dags för tävling. Hoppas att känslan är den rätta imorgon och det hade suttit riktigt fint med ett Pers som en början på semestern som börjar imorgon. Känslan i kroppen är riktigt fin och det har känts riktigt lätt att springa i 5min tempo.. knappt att jag har blivit trött alls. Men det är lite skillnad att springa  i 4.30 tempo vilket är målfarten imorgon. Förra året persade jag på tiden 46,54.. och då spurtade jag på 100m sträckan vid 5km, vilket gjorde att jag tappade fart dem kommande km.. Detta skippar jag iår och försöker hålla jämnt tempo så långt jag orkar.
Nu blir det bara till att ladda idag och efter jobbet ska vi handla lite mat sen hem och lägga upp fötterna i soffan och ha en helkväll framför tv´n och EM. HEJA SVERJE!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar