fredag 20 november 2009

10km på 52,19


Idag blev det ett distanspass på 10km på tiden 52,19 och ingen styrketräning. Har fått för mig att jag ska öka distansen med 2 km per vecka men nu blev det 11km ökning istället. Så det blev ingen styrketräning idag. Kändes rätt lätt att springa idag fast jag sprungit hela veckan. Men så blev det ingen hyper fart direkt, 5,13min/km i snitt.

Löp bandets mätare visade att jag sprungit 10km redan efter 47,25 men den kan man nog inte lita på. Ska ta och springa lite mindre nästa vecka och lägga mer tid på benstyrka.

2 kommentarer:

  1. Mmm du hade älskat stället, det var flera jätte stora hamnar! Båtar utan dess like, mycket träbåtar med riktigt coola och anorlunda detaljer! Jag tog några bilder som jag tänkte visa dig ngn dag.

    SvaraRadera
  2. Ska också försöka att köra lite mer benstyrka i vinter... Kan vara bra att hamed sig ut i vår.

    SvaraRadera