torsdag 7 oktober 2010

Prefrukostjogg


Hade planerat in att jogga lite innan frukost idag, men när jag vaknade och tittade ut vräkte regnet ner. Usch ska man verkligen våga sig ut i skiten tänkte jag. Såg att det iaf inte blåste så jag tog på mig löpardressen, Ipoden och mössa och gav mig ut. Etter 5 minuter var jag plaskblöt och pulsbandet var genomdränkt i vatten och hade slutat fungera. 36 slag är ju bara ett önske tänkande =) Tog mig iaf runt på dryga 39 min och 7,1 km. 5,13 i snittfart. Kändes relativt okay trots lite ork och lite smärta i korsryggen. Föredrar att springa på kvällarna efter jobbet, men nu blev det som jag planerat för idag iaf. Kunde vrida ut alla löparkläder på vatten och svett. En stadig frukost på det och man är fitt för fajt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar