tisdag 1 december 2009

Ont i benen idag

Det blev ett lätt löp pass idag då jag har riktigt ont i benen efter gårdagens benträning.
Det blev 7km med ett snitt på 5,53min/km. Sen blev det ett axelpass.

Baksida axlar, framåtlutande med hantlar: 4x12; 9,11,12,13kg
Axelpress med hantlar: 4x12, 13,15,18,20kg
Utsida axlar med hantlar: 4x12, 7,8,9,10kg
Stående rodd med skivstång: 4x12, 20, 25, 30,30kg

Som vanligt blev det stretching som avslutning. Nu känner man sig ännu mörare än innan träningen. Men det gäller att riktigt träna ner sig innan den lättare perioden med spänst och snabbhetsträning börjar tredje veckan i december.

2 kommentarer:

  1. Jag får försöka, men jag skulle tyvärr aldrig klara av att träna regelbundet. Har inte viljan att träna kondition och uthållighet.
    Det går bättre när det gäller att vara explosiv :P Snabbhet och spänst.

    SvaraRadera
  2. Sv: Det är en av anledningarna till att jag inte ville ta vaccinet, för jag tycker allt verkar sägas större än det är?
    Vissa har ju fått svinis fast de vaccinerat sig.
    Gillar inte att jag blev tvingad >.< Fast att man fick lite gott efter gjorde de liite bättre iaf =)

    SvaraRadera