torsdag 26 maj 2011

Hittade Diplom från tävlingar när jag var 14år

Var och rotade i lite lådor och hittade två diplom från tävlingar jag gjorde när jag var 14 år. Minimarathon var inget att hurra för med en snittfart på strax under 5 fart. Men 2 km loppet gick betydligt snabbare. Där höll jag 3,31 i snitt. Kom 2:a i den tävlingen =). Kul när man minns tillbaka att man hade hyfsat snabba ben redan i den åldern. Kanske lite synd att jag inte sattsade fullt ut på löpningen, men tyvärr så var det inte möjligt att träna och tävla när jag väl började jobba till sjöss som 18 åring och gjorde så i drygt 13 år. Får väl se till att jag ligger i topp som veteranare istället. Jag har vilat helt i 2 dagar nu och ska försöka mig på ett lätt pass imorgon bitti och se hur hälsenan känns som har varit lite öm.

1 kommentar:

  1. Kul att se :). Mmm man glömmer lätt det man gjorde när man var liten. Hoppas hälsenan känns bättre imorgon! kram

    SvaraRadera