onsdag 19 januari 2011

Bloggjoggarnas sammankomst i Helsingborg


Igår hade jag, Mats och Thomas ett inplanerat löppass i inomhushallen i Helsingborg. Jag och Mats har ju sprungit det här upplägget tidigare men för Thomas skulle det vara första gången här i Helsingborg. Tyvärr så kände Thomas av ryggen redan på uppvärmningen och körde lite egen stretch vid sidan om. Hoppas han kommer tillbaka till nästa gång med en skadefri kropp.

Jag hade sovit dåligt under natten och kände mig allmänt hängig under hela dagen. Men jag ville inte banga och missa mötet med grabbarna. När jag väl kommit igång med uppvärmningen och börjat köra den första intervallen, vaknade kroppen till liv iaf. Passet var helt okay och jag tog mig runt utan att fuska på slutet som jag gjorde förra gången.

Avslutade med lite nerjogg och stretching.

När jag kom hem hade frugan lagat en Chililcorn Carne som smakade ljuvligt efter ett hårt pass.

Ikväll kör jag lite tempo efter jobbet och imorgon blir det gymmet och styrka innan jobbet.

3 kommentarer:

  1. Jättekul att träffas Adam.
    Nästa gång hoppas jag kunna dra på ordentligt!

    SvaraRadera
  2. Desamma Thomas, Ja, du är välkommen any time ;-)

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat brossan! Kul att ni tränade tillsammans :) kram kram

    SvaraRadera