lördag 29 januari 2011

Bra flyt

Ikväll skulle jag köra ett lite lugnare distanspass, och stack iväg strax efter 18. Tänkt fart var runt 5,30min/km. Benen kändes riktigt lätta och flåset var mycket bra. Blev faktiskt aldrig trött utan kunde mala på kilometer efter kilometer. Ändå hade jag stått på benen hela dagen i 5 timmar utan att sitta då vi hade kunder hela dagen. Vi hade t.o.m. extra öppet då en kund hade bokat brudprovning efter stängning. Jag hade bestämt att jag skulle springa på känsla utan att titta på gps:en. Men denna gången straffades det då klockan hade stannat efter 10km och sista biten blev ren flygsträcka utan någonting registrerat. Men jag tänker springa samma sträcka på måndag igen för att kolla distansen och lägga på de kilometrar som fattades för att få en mer exakt distans på årets första månad. Imorgon väntar ett inomhus pass med lite hopp, styrka och lätt jogg.

1 kommentar: