torsdag 23 december 2010

Har hämtat de nya skorna!


Idag var jag och hämtade mina nya Nike Span. Ska prova dem redan imorgon på en kort runda och känna på min ömma häl lite. Känns det bra så kör jag milen innan all matlagning börjar. Imorgon fyller jag år så då får man unna sig att tänka lite på sig själv =) Börjar morgonen med en tidig frukost och väntar ett par timmar innan jag drar ut.

När jag var liten så var det inte allt för kul att fylla år på julafton, kändes lite tradigt att bara få presenter en gång om året. Var lite avundsjuk på mina kompisar som alltid fick presenter 2 ggr om året. Och något kalas fick man aldrig då kompisarna ville vara med sina familjer på julafton =( Fast ju äldre man blev förstod man att man bara fick acceptera läget. Föräldrarna sparande in en slant under åren.

Idag jobbar vi mellan 11.00-16.00. Sen är det JUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar