onsdag 2 februari 2011

Första kattlebells passet avklarat

Innan jag började passet fick jag för mig att det skulle vara en baggis att genomföra övningarna med låg puls, men attans vad fel jag hade. Ledaren Anna körde verkligen skiten ur oss bokstavligt talat. Max tempo med både kattlebels övningar, armhävningar, plankan och sittups. Vi körde 3 set i 60 sekunder och vilade i 30 sek. Detta typ 4 ggr plus en massa andra övningar. Svetten sprutade och det var riktigt jobbigt då kroppen inte är riktigt 100% med på noterna.
Jag fick tyvärr inte fotografera då ledaren inte tyckte det var lämpligt =) får väl ställa mig i något hörn efter nästa pass och ta ett par bilder på mig själv. Det gör redan ont i kroppen fast det bara gått 1,5 timma efter passet. Det gör vi om nästa onsdag. Jag körde med en 16kg vikt. Och hela kroppen fick jobba då vi körde axlar, upphopp och knäböj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar