onsdag 9 februari 2011

Här går backträningen imorgon


5 kommentarer:

  1. Grymma backar! Hoppas de är lika snöfria idag annars kanske det blir aktuellt med hakskydd :)

    SvaraRadera
  2. John, ja här är snöfritt så det står härliga till =) Bilderna är på en och samma backe, då gatan svänger lite var jag tvungen att lägga in vå bilder. Vet inte riktigt hur lång den är, men tippar på runt 400m. Nöjer mig med att springa runt 300m iaf. Återkommer med resultat ikväll.

    SvaraRadera
  3. Hehe,.. Gött!
    Jag gillar också att kuta i stan!

    SvaraRadera
  4. Adam, hur gick det med backövningarna idag? Vet du om hallen är öppen på dagen i morgon?

    SvaraRadera
  5. Japp, backen funkade fint. Dock tog jag inte ut mig helt idag då baksidorna var lite stela. Skriver lite mer om Intervallerna lite senare.
    Vet inte om någon är i hallen imorgon. Tror att det oftast är nån där. Annars kan du säkert be vaktmästaren öppna upp om du frågar i receptionen.

    SvaraRadera