tisdag 1 februari 2011

Avstod träningen idag

Under hela dagen när jag var på jobbet kände jag att jag frös i hela kroppen fast vi har typ 20 grader i butiken. Kändes precis som man hade en förkylning på gång. Bestämde mig vid 17 tiden att jag skulle hoppa över träningen idag för att inte riskera att bli sjuk. Smsade Mats och skrev att jag stannar hemma. Hoppas han får lite draghjälp av Ronnie på 200m Intervallerna.

Nu när jag tittar i träningsdagboken så ser jag att jag tränat 5 dagar i sträck t.o.m igår. Det är nog natrurligt att kroppen säger ifrån då. Speciellt när jag kört riktigt hårt med drygt 2 timmar styrka i Söndags efter en rätt så liten frukost. Hoppas kroppen svarar bättre imorgon bitti efter en dags vila, för jag vill ju inte missa mitt första Kettlebells pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar