torsdag 17 februari 2011

Spänsthopp i 45 minuter

Blev även lite stegringssprint

Vristhopp

Höghoppsa

Idag körde jag spänsthopp i hallen. Som vanligt blev det drygt 20 minuter uppjogg, stretching, löpskolning och stegringslopp innan jag körde igång. Blev lite olika hoppövningar i form av mångsteg, låghoppsa, höghoppsa, kordinationshopp, upphopp på plint, vristhopp och upphopp på höjdhopps mattan. Blev totalt 45 min hoppning och jag känner av vänster hälsena en aning men hoppas att det går över till på lördag. Märkte idag att det har gått hål på min hälkappa på mina nya mängdskor =( lite trist när de bara sprungit 28 mil totalt. Ska försöka reklamera dem imorgon och se om jag kan byta ut dem. De ska ju minst hålla i 80 mil tycker jag. Tog en del bilder på en del hopp och sprint men dem lägger jag in imorgon då jag glömde överföringskabeln på jobbet.
Imorgon är det vilodag och tacoskväll framför tv´n och Let´s Dance.

1 kommentar:

  1. Fantastiskt att det finns så många olika sätt att hoppas på. När man dessutom gör det i 45 min då blir det snudd på lite galet ;)

    SvaraRadera