onsdag 23 februari 2011

Dagens styrke pass

Idag kom jag rätt sent till gymmet då alla mina kort i plånboken avmagnetiserats =(
Jag tog bara med mig volvokortet och körkortet idag då jag visste att jag måste tanka och sedan ta mig till gymmet. Men när jag körde in kortet i bensinautomaten stod det "Läs fel" gick in på Bilia och beställde nytt kort. Där gick det INTE att tanka även om man har kortet i näven och körkortet framlagt. Fick tipset att köra till OK och där skulle de trycka in nuffrorna manuellt. Men icke, killen ringde runt ett tag och till slut kom han ut med en sådan där gammal bräda där man lägger ner kortet i och drar över en vals för att stansa kortet som en kopia typ. Äntlgen fick jag tanka så att jag kunde köra till gymmet. Tacka vet jag kontanter!!!

Körde drygt 10 min på löpbandet som uppvärming. Därefter fick benen en omgång med frivändningar, knäböj och marklyft. Körde marklyften på 90kg och 6:or. frivändningar, 3:or på 60kg. Tar tid att bli stark här.

Bålen, biceps och ryggen fick sig en genomkörare också. Passet kändes riktigt bra idag.

1 kommentar:

  1. iUsch... man är verkligen sårbar med alla tekniska finesser :-o

    SvaraRadera